Subject: RE: Riigitee 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee km 28,73-28,88 Keiburanna tee jalgteeühenduse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 12:39:18 +0200

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse

Lugupidamisega

Marko Mittal

Võrguhalduse spetsialist

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 11:00 AM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee km 28,73-28,88 
Keiburanna tee jalgteeühenduse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

● Kristiine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 26. veebruar 2025 10:56
To: Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Imatra Elekter Aktsiaselts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee km 28,73-28,88 
Keiburanna tee jalgteeühenduse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee km 28,73-28,88 
Keiburanna tee jalgteeühenduse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 26.02.2025

Registreerimise number: 8-1/24-006/3137-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.